Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Torsdag 31 maj

Kategori: LCHF

Godmorgon! Vaknade av att en av mina Maine cooner Kolan tyckte att jag skulle gå upp och ge henne lite skinka haha :) Hon satt och petade på mig i en halvtimme för att jag skulle gå upp. Det är hon som är med på bilden tillsammans med mig :)

Idag är det väg och mät dag. Jag står tyvärr still på samma vikt som jag gjorde förra veckan, så jag nådde inte målet denna gång. Men nästa vecka så ;) Däremot har jag minskat 1 cm i midjan vilket är kanon, så nöjd är jag. Hur går de för er? Är fortfarande riktigt nyfiken på hur de går för alla mina läsare :)

Nu ska jag dricka upp kaffet, ta det lugnt en stund och sen åka iväg och jobba.

Kram <3

Kommentarer

  • Anna säger:

    Det går sådär. Jag har hållt på med periodisk fasta i en vecka och känner att min energi inte är densamma. Är det så för dig också?

    Jag är extremt trött på kvällarna och kan inte prestera lika mkt på gymmet.



    Tack för en bra blogg!



    /Anna

    2012-05-31 | 10:21:23
  • Tarina säger:

    Bra med 1cm i midjan, vikten fixar du tills nästa gång!:)



    Själv så känns det som att man bara stampar och blir mer svullen. Känns inte kul. Ser ingen som helst skillnad.



    En fråga, åt du mycket fett i början? Jag tycker att mitt midjemått aldrig blir mindre, ser samma fläskiga mage jämt. Oftast är det ju midjan som blir mindre först. Tänkte om jag kanske äter för lite fett..

    2012-05-31 | 10:48:01
    Bloggadress: http://lchflivsforandring.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Anna: jag känner att jag har mer energi när jag fastar faktiskt :) ät mer när du inte fastar och se till att du får i dig vitaminer!



    Tarina: jag åt väldigt mkt fett i början! Så visst kan de vara så att du äter för lite fett.

    2012-06-01 | 22:28:25
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: