Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Ledig helg <3

Kategori: Allmänt

Jag har haft en helt underbart skön ledig helg! Har bara njutit och gjort sådant som jag verkligen tycker om att göra. I fredags var jag med min kära vän Angelica, vi tog ett glas vin och bara pratade, vi hinner inte umgås så mkt som vi vill när båda jobbas osv. I går var jag med pappa hos farmor och farfar och hälsade på. Åt mat och umgåddes :) Sen på eftermiddagen åkte jag och min sambo Alex ned till min barndoms sjö och fiskade, jag fick en gädda på 2 kg! Den fick farmor och farfar sen. Idag var jag och Angelica ute och plockade svamp, vi hittade en hel del kantareller. Har inte gjord något med dem ännu men jag tänkte att jag skulle göra någon god omelett eller någon stuvning av något slag :) Sen på eftermiddagen åkte jag och sambon och fiskade igen, passade på att plocka lingon då med. Ska prova att göra lingonsylt med Stevia någon dag! Är det någon som provat de?

En helt underbar helt med mkt naturvistelse vilket jag älskar!! Jag är en liten skogsmulle i själen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: