Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Onsdag 12 september

Kategori: Allmänt

Hej på er alla! Idag känner jag mig pigg och glad, har en hel del energi. Tur de för jag har en hel del att göra om jag säger så. Ska åka och hälsa på min farmor och farfar, farfar fyllde 87 år igår! Den gubben är pigg kan jag säga! Han både jagar älg, klyver ved, plockar lingon och klipper gräs fortfarande :) Han äter heller inte några som helst mediciner, eller jo han tar ibland Alvedon mot sin värk i knäna men inte mer än så.

Senare ikväll ska jag få fin besök av en av dem som jag lånade hane till min hon katt samt en kattungeköpare till henne som är intresserad av att låna min hane. Kul att se dem då det var ett tag sedan! Sen ska jag laga lax ikväll, mm va gott. Var ett tag sedan jag gjorde det, återkommer med recept om de är något som är gott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: