Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Torsdag 24 maj (vikt & mått dag)

Kategori: LCHF

Godmorgon! När jag vaknade såg jag att det var ett strålande väder ute, redan 20 grader varmt :) Idag är det väg och mät dag, gissade om jag blev förvånad när jag ställde mig på vågen!! Jag har gått ned 1,3kg sen förra veckan, vågen stannade på 58,7kg och så har jag inte väg sen jag var 13 år kanske?! Mitt mått runt midjan har dock inte förändrats, det var 74 cm nu också. Jag är grymt nöjd med mina resultat kan jag säga, jag har 1,7kg kvar till mitt mål för att vara exakt :) har jag tur så har jag nått det redan nästa vecka? Men jag tar det som de kommer och tar set lugnt. Hur går det för er allihopa med era resultat, är jätte nyfiken på det :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Gud vad duktig du är!! Nae ursch, jag står still. Har gått ner 4 kg och har typ 6 kg kvar till min målvikt. Jag hoppas verkligen det vänder. Jag tränar regelbundet och äter som jag ska, så jag fattar inte! Hade inte förväntat mig att vara i "slutskedet" redan!



    När du började stanna upp lite på vågen, var du fortfarande överviktig då eller var du "normal" (vad nu normal är) men ville tappa några kg till? För jag är fortfarande överviktig och trodde inte det skulle stanna upp nu.



    Behöver verkligen en boost för nu börjar motivationen tryta!

    2012-05-24 | 10:29:56
    Bloggadress: http://kemp.blogg.se/
  • Fanny säger:

    Fasen vad duktig du är!!! Det fixar du lätt till nästa vecka!

    2012-05-24 | 11:08:45
    Bloggadress: http://fannyhehe.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Tackar :) ja, fasiken jag är grymt motiverad!

    2012-05-24 | 11:27:47
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Anniken säger:

    Grattulerer så mye :) har som mål og komme dit på vekten jeg også

    2012-05-24 | 12:21:01
  • Jessica säger:

    Wow! Du är så otroligt dukig! Heja heja! Och tack för dina svar på min gnäll-kommentar:) Jag vet att du lagt upp matschema tidigare, men skulle du kunna göra det igen? Jag skulle vilja följa din meny till punkt och pricka:) Du är otroligt inspirerande!

    2012-05-24 | 14:35:20
  • frida säger:

    grymt duktig! har du inga före- och efterbilder att visa? :)

    2012-05-24 | 18:41:10
  • Amanda säger:

    Jessica: jag ska försöka bli duktigare på att lägga ut med matscheman :)



    Frida: ni ska få för och efter bild när jag gått ned allt

    :) du kan sen lite under min historia där jag tog en bild på mig när jag vägde lite mer.

    2012-05-24 | 21:53:39
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Vipan säger:

    Grattis!!!

    2012-05-25 | 07:31:59

Kommentera inlägget här: