Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Lite mycket av det goda!

Kategori: LCHF

När man hår på LCHF så får man ju äta bär, grädde, turkisk yoghurt, andra feta mejeri produkter, finncrisp osv. Men jag tror att de har kanske blivit lite mkt av det de senaste dagarna och jag som snart har nått min målvikt borde kanske dra ned lite på det. Vänta med sådant tills jag gått ned mina sista ynka kilon som jag har kvar :) Men sen så kan man äta lite mer av det, äter jag för mkt sådant nu så kommer jag bara stanna upp och allt kommer att ta längre tid. Antar att det är många av er som också lyckat till det ganska ofta och mycket ibland? Haha!

Naturligtvis ska jag inte sluta helt, man kanske väljer en eller två dagar i veckan då man lyxar till det lite extra för sig och inte för ofta. Snart kommer jordgubbs säsongen igång och så blir det bär så det räcker och blir över :) Eller hur?

Kommentarer

  • Monicas Mat säger:

    jag har fått sluta med yoghurten för jag gick inte ner, det blev för mycket hela tiden av det goda, och sen satte viktminskningen fart.. jordgubbar är ju gott men på gränsen, så kanske en låda i veckan är lagom:)

    2012-05-15 | 07:02:25
    Bloggadress: http://monicasockerfritt.blogspot.se

Kommentera inlägget här: