Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Söndag 25/3

Kategori: LCHF

God morgon!

Gud va jag är trött, de var meningen att jag skulle vara ledig i helgen men jag fick lov att hoppa in och jobba idag.

Har ni haft det bra så här långt i helgen? Själv har jag haft det bra :) hoppas ni provar att baka mina cupcakes och att dem blir bra, ni gör förhoppningsvis snyggare garnering haha!

Till frukost blev det en skiva av mitt underbara bröd (ost, skinka och en tomatskiva.) ett glad mineral vatten i och kanel kaffe med lite grädde i :)

Kommentarer

  • EMelie säger:

    Blir inte muffinsen så stora? Jag kan iaf knappt se som under glasyren, blir det jätte små eller? :)

    2012-03-25 | 09:49:54
  • Amanda säger:

    Nja, jag hade nog för lite smet i dem få jag ville ha flera :) eller så gör man en dubbel sats så blir de större.

    2012-03-25 | 10:09:39
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Christel säger:

    Är det brödet med nötterna du menar? Idag ska jag prova dina pannkakor! :-)

    2012-03-25 | 12:33:31
  • Amanda säger:

    Yes, de är se brödet :) va roligt att du ska prova dem! Min kräsna sambo tycker tom att mina LCHF pannkakor är godare än vanliga.

    2012-03-25 | 12:36:12
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Christel säger:

    Äter din sambo LCHF med dig? Min sambo är inte jättepigg på det, om det är jag som lagar så äter han, men han skulle inte göra det själv.



    Jag ska börja med riktig LCHF imorgon, efter att ha blivit så inspirerad här, äntligen någon som skriver om det och som skriver ut recepten!



    Hur lång tid tog det innan du såg skillnad på vågen och var det med eller utan träning. Jag tränar ganska mycket, dock förkyld nu så det får vänta. Men har tränat bort 11.6 kg. :-)

    2012-03-25 | 13:58:33
  • Amanda säger:

    Hej Christel! Min sambo äter allt jag lagar enligt LCHF, tyvärr äter han ju pasta, bröd osv. Och godis. Så jag skulle inte vilja säga att han går på LCHF tyvärr.



    Jag gick ned 1 kg första veckan så jag märkte skillnad direkt :) då tränade jag inte! Sen har jg bara rasat både i vikt och i midjemått.



    Tack för att du gillar min blogg :) kommer fler recept snart!



    Kram

    2012-03-25 | 16:52:45
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Sara Edgren säger:

    Hej Amanda!

    Började läsa din blogg för några dagar sedan och har blivit jätteinspirerad. Är ganska ny på det här med LCHF. Testade dina våfflor såhär på våffeldagen och det var supergott!



    Soliga hälsningar Sara.

    2012-03-25 | 17:07:36

Kommentera inlägget här: