Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Måndag 26/3

Kategori: LCHF

Idag är jag sååå himla trött och snorig! Sen har jag smått ont i halsen, detta är ingen jätte förkylning men dock har jag de mest irriterande symtomen man kan ha!

Aja, de blev faktiskt mitt underbara LCHF bröd till frukost idag med :) de är så himla gott och jag känner inte alls någon skillnad mellan de brödet med ett vanligt "grovt bröd". Så jag rekommenderar verkligen att bi tar och bakar det.

Idag står det jobb och en födelsedags kalas på schemat. Sen blir det ett recept på en god fläskfilé gryta som jag ska laga iordning ikväll :)

Va ska ni göra? Va ska ni äta för gott?

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Vad är det för smarrigt recept på fläskfilé? Här blev det kotlett, broccoli, vitlökssås.

    Ha det gott!

    2012-03-27 | 20:30:36
    Bloggadress: http://namaste.bloggo.nu

Kommentera inlägget här: