Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Ikväll/ eftermiddag blir de bak :)

Kategori: LCHF

Yes! Nu har jag kommit på vad jag ska baka ikväll/eftermiddag. De blir härliga LCHF cupcakes, med krämig choklad frosting ;)

Syrran ska komma med lite ingredienser som fattas i eftermiddag så fort jag fått den sätter jag igång med baket!

Kommer att lägga ut både recept och härliga bilder på cupcakes:en och lite utan baket!

Hoppas ni kommer att gilla dem! Förresten, om ni provar mina recept går ni jätte gärna kommentera och säga vad ni tyckte.

Kram / Amanda

Kommentarer

  • Mohammed säger:

    Hej Amanda jag pröva ditt recept för lchf pizza blev överraskande gott!!! Tack för tipset :)

    2012-03-24 | 15:30:29
  • Amanda säger:

    Åh va roligt :) de är ju kanon gott!

    2012-03-24 | 21:17:02
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: