Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Fler recept kommer

Kategori: LCHF

Det är många som frågar och vill ha fler recept och de ska ni självklart få! Varje dag kommer jag att lägga upp recept på min middag och frukost. Men även lunch, dock är jag oftast borta och jobbar under lunchen. Till lunch brukar jag oftast äta det jag åt till middag dagen innan eller så köper jag en 1/2 grillad kyckling som jag mumsar i mig :) Ibland äter jag även 1 paket natuell keso då jag älskar keso.

På fredag hade jag tänkt att baka ett gott bröd som innehåller ca 1,5 gram kolhydrater per skiva! Ska bli kanon att få äta LCHF vänligt sådant. Sen hade jag tänkt att baka något gott såsom brownies, cheescake eller något liknande. Vet inte riktigt vad det blir än?

Ni får jätte gärna komma med förslag om vad ni skulle vilja ha bra recept på!

Kram// Amanda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: