Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Fredag 1 juni

Kategori: LCHF

Tänk att det redan är juni! Snart tar alla semester och sommarlov :) jag ska ha ännu en liten kort semester, jag ska till vår stuga uppe i Glöte som ligger i Härjedalen på söndag och gud va ja längtar dit! Har inte varit där på något år så de ska bli så mysigt. Mer om det sen.

Blev en kaffedrink beståendes av: kaffe, vispad grädde, kardemumma och malda nejlikor nu på morgonen. Detta är min fredagslyx som jag gjort i ordning till mig idag :) hur ser era mornar ut?

Kommentarer

  • Fanny säger:

    väckt av massa jamande katter, 20liter kaffe och lite jordgubbar :)

    2012-06-01 | 10:03:19
    Bloggadress: http://fannyhehe.blogg.se/
  • Mumme säger:

    Flera liter kaffe och för lite sömn haha

    2012-06-01 | 10:09:44

Kommentera inlägget här: