Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Bilder ifrån gårdagens LCHF middag

Kategori: LCHF

Nu har jag lyckats att ladda upp några bilder på min dator ifrån gårdagens middag. Min vän Fanny har precis börjat med LCHF och hon har mig som coach ;) Jag bjöd över henne igår hem till mig för en god LCHF middag som bestod av LCHF lasange, en grönsallad och hemmagjorda ost chips. Till det tog vi oss ett gott glas röd vin. Vi hade det jätte trevligt och mycket skratt blev det. Roligt att hon också kommer igång med LCHF nu! Men det berättar jag mer om i ett annat inlägg.

Ha en riktigt bra söndags kväll! Jag och sambon ska ha TV mys med ost chips och en bra film <3

Min goda grönsallad i en skål ifrån Kosta Boda



Mina hemma gjorda ost chips!


Kommentarer

  • Lena säger:

    Hej! Kan du inte läggs ut lite bilder av dej så vi ser hur du ser ut nu ;)? Jag har börjat med lchf nu och det var din blogg och dina före och efter bilder som fick igång mej :)! Jag har hållt på ca 4 veckor nu och några cm är faktiskt borta, önskade att det gick ännu fortare men.. Rädd för att jag inte gör helt rätt? Du är duktig och inspirerande ;)! Lena

    Svar: Hej Lena! Gud så roligt att jag lyckats inspirera dig att börja med LCHF! Jätte kul! Klart ni ska få se mer bilder på mig, när jag har nått mitt mål vilket jag hoppas att jag gjort tills på torsdag så ska jag lägga ut för och efter bilder på mig själv :) ikväll ska jag även visa upp en tabell på hur min viktnedgång sätt ut sen jag började med LCHF. Fråga mig gärna om det är något du undrar :) Stor kram! // amanda
    Kontakt

    2012-06-18 | 12:31:58

Kommentera inlägget här: