Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Det kommer!

Kategori: LCHF

Idag var jag och Alex ned på stan för att utöka inredningen lite i vår nya lägenhet. Vi var in på en av stans bästa blomster och inredningsbutiker. Vi hittade den här otroligt fina lilla blom gruppen i en hjärt kruka, den passade otroligt bra på vårat vardagsrumsbord. Angående för och efterbilder så har det ju inte varit aktuellt under en tid då bloggen har krånglat. Har ju precis kommit igång med den igen. Men imorgon när ljuset är bättre så lovar jag er att jag ska ge er dem :) Kram på er!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hej! Har en jättesnygg före-bild på dig, från när vi va på Talang. Vill du att jag ska maila den? Kram Anna

    2012-07-11 | 09:20:39
  • Amanda säger:

    Hej Anna! Ja maila den! :) Kram!

    2012-07-11 | 10:59:12
    Bloggadress: http://www.amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: