Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Tisdag 10/4

Kategori: LCHF

Godmorgon! Idag är de lite tråkigt väder här, ingen sol vad jag kan se och jag tror faktiskt att det kommer att regna idag.

Sitter och dricker te med en ynka skvätt grädde i eftersom jag fastar. Jag börjar faktiskt känna att min mage har blivit lite plattare :) jag är dock lite hungrig på morgonen men mitt te stillar detta ett tag. Vet inte om jag ska köra fasta i två veckor eller om jag ska göra de 2-3 ggr i veckan? Vad tror ni blir bäst?

Kommentarer

  • Monicas Mat säger:

    jag är hungrig på morgonen och äter äggröra eller omelett med en klick smör och lite ost, sen äter jag inget före lunch..

    2012-04-10 | 09:49:46
    Bloggadress: http://monicasockerfritt.blogspot.com/
  • Kejsarinna säger:

    Ibland kör jag typ 1 vecka i taget. Men sen försöker jag jämt tänka på attinte äta under för många timmar på dygnet. För att det faktiskt inte behövs, men vi är så lärda att äta efter klockan.



    Lycka till!

    2012-04-10 | 09:55:13
    Bloggadress: http://Kejsarinna.blogspot.com

Kommentera inlägget här: