Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Fredag 20 april

Kategori: LCHF

En mycket glad och nöjd Amanda idag kan jag säga ;) 1,2 kg denna vecka, helt otroligt! Jag har ju ändå hållit på ett tag nu och de har börjat blivit svårare att bli av med vikten desto mer man går ned kan man säga. Nu väger jag 60,6kg och har totalt gått ned 16,5kg sen den 1 januari 2012! Midjemåttet har minskat 1 cm från 76 till 75 cm. Dessa resultat måste helt enkelt bero på fastan och kanske på det sättet jag äter också? Jag är glad! Jag ska väga mig en sista gång innan jag åker till Spanien och det blir på måndag den 23 innan vi åker, får se om man gått ned något på ca 3 dagar?

Tänkte bjuda på en bild av mig, färgade håret igår och jag ser inte längre ut som en trailer trash haha :) humor!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hej,



    Du är jätte söt :)

    man känner sig snyggare nu när man tappat några kg, jag har några fler att tappa men det känns skönt att vara på väg åt rätt håll.



    Ha en fin semester i Spanien.

    2012-04-20 | 09:43:32
  • Amanda säger:

    Tack så mycket :) ja man känner sig mycket snyggare när man är normalviktig! Jag har 3,6kg kvar till min målvikt, hoppas de inte tar för lång tid att bli av med dessa.



    Lycka till med din viktresa! Håller tummarna för dig och berätta gärna hur det går.



    Kramar!

    2012-04-20 | 10:21:10
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Tarina säger:

    Du är grym! :)

    2012-04-20 | 13:18:24
    Bloggadress: http://lchflivsforandring.blogg.se/
  • Sara säger:

    Jag tycker att det är jätteroligt och intressant att läsa din blogg. Har följt den ett tag nu.

    Det som är intressant är att jag har större midja men väger mindre och du har mindre midja men väger mer. Har nu 80cm i midja och väger 56kg. Om vi hade bytt hade jag varit nöjd, för jag bryr mig mer om midjan än om vikten :P hehe.



    Fortsätt att inspirera!

    2012-04-20 | 15:36:47
  • Petra säger:

    Vilket fantastiskt resultat, och otrolig inspiration :)

    /Sol

    2012-05-03 | 20:22:49
    Bloggadress: http://bigbigsister.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: