Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Torsdag den 10/5

Kategori: Allmänt

Godmorgon? Sovit gott? Jag ät lite trött och hade svårt att gå upp eftersom jag slutade jobba kl.00.30 i natt. Hasade mig upp för en stund sedan och satte på kaffe bryggaren, sitter nu vid köksbordet och läser de allra sista sidorna ur Matrevolutionen. Så fort jag är klar med den så ska jag göra en utvärdering av boken så alla får veta mitt tycke och tänk!

Idag är det väg och mätdag. Började med midjan och den ligger på 76 cm vilket inte är någon förändring. Men sen vägde jag mig, jag har av någon konstig anledning gått upp 0,2kg väger nu 61kg, sist jag vägde mig vägde jag 60.8kg. Fast det är ju naturligtvis inte hela världen haha! Jag tutar och kör på som vanligt, har ca 4 kg kvar till min målvikt :)

Kommentarer

  • Petra säger:

    Ska läsa den där boken till helgen tror jag, har haften på nattduksbordet allt för länge nu :)

    //Sol

    2012-05-10 | 10:32:04
    Bloggadress: http://bigbigsister.blogspot.se/
  • rebecka säger:

    jag gillade den boken jättemycket, borde läsa den en gång till så kanske ja skulle bli lite mer peppad å fortsätta kämpa :) hur lång är du annars i förhållande till din vikt ?

    2012-05-10 | 11:51:08
  • Amanda säger:

    Rebecka: jag är 163 cm lång och väger idag 61 kg.

    2012-05-10 | 12:11:46
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: