Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Söndag 13 maj

Kategori: Allmänt

Hej på er allihopa! Efter middagen igår gick vi allihopa till en liten pub i stan för att lyssna till en trubadur som vi känner. Han spelade mycket bra musik, de var ganska lite folk vilket var väldigt skönt!

Vaknade vid ca kl:9.30 idag, gjorde i ordning två finncrisp med ost och lite grönsaker. Sen vispade jag grädde som jag hade i mitt kaffe, lite vardagslyx så här på en söndag :) jag och sambon ska snart åka iväg till min farfar och hälsa på. Vi ska äta lite mat och umgås en stund.

Va ska ni göra en söndag som denna?

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Låter som en mysig dag! Jag har varit ute och klippt gräset och klippt bort lite dött. Snart ska jag på skolaktivitet med min son och sen blir det shopping med min mamma. Tack vare dig har jag blivit så inspirerad med LCHF. I morrn är det vägning och mätning men en lite tjyvvägning sa mig att det är runt -2kg Yayyyyy!!!!

    Ha en fin söndag. Kram Susanne

    2012-05-13 | 12:56:43
  • Tarina säger:

    Kaffe med vispad grädde är godare än med ovispad! :)

    2012-05-13 | 14:10:38
    Bloggadress: http://lchflivsforandring.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Susanne: Så roligt att jag lyckats inspirera dig! Blir så glad! Grattis även till dina fina resultat, hoppas det visar mer när du ska göra invägningen.

    2012-05-13 | 16:56:48
    Bloggadress: http://amandaengstromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: