Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Min Spanien resa

Kategori: Allmänt

Jag har haft en helt underbar resa i Spanien! Vi har haft så gott som ca 24 grader varje dag samt 22 grader i poolen. Jag har ätit riktigt god mat i olika former (LCHF så klart), men jag har unnat mig två glassar som bestod av naturlig frozen yoghurt och färska jordgubbar. Har även unnat mig några öl som jag älskar så mkt. Det har inte gjort mig så mycket att jag unnat mig det eftersom jag säkert har gått sammanlagt 3 mil under resan. Vi har gått upp på stora berg, gått efter stranden och jag har simmat 50 längder i poolen. Jag kan ju säga att vägarna där jag var inte är plana! Det är gigantiska uppförs backar och nedförsbackar, fick en fin träningsvärk i både vader, rumpa och lår!

Vi har varit på många utflykter och upplevelser samt bara varit och solat hemma vid poolen. Brände mig ganska mycket i ansiktet första dagen, det slutade med att mitt ansikte svullnade upp och började flagna. Jag har alltid varit en person som alltid klarat av solen och blivit brun, men nu har jag verkligen lärt mig av mina misstag.

Det är något konstigt med uppkopplingen här hemma och det verkar vara svårt att ladda upp bilder. Jag lovar att jag ska lägga ut dessa under morgondagen!

Kram! Natti, natti <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: