Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Mer bloggämnen

Kategori: Allmänt

Tänkte jag skulle höra med er läsare igen vad ni vill att jag ska skriva om här i min blogg! Det finns otroligt mycket man kan skriva om vad det gäller LCHF och andra saker. Men jag brukar ha lite besluts ångest så ibland kan man behöva lite tips själv haha :) Recept har det ju varit dåligt med sen jag kom hem ifrån Spanien, tänkte att jag skulle lägga upp ett nytt ikväll!

Kom med massor av förslag och tips på vad jag kan skriva om och gärna vad som jag skulle kunna göra min blogg bättre!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Recept vore kul! Men nu tycker jag det var längesen man fick se en för-och efter bild! Du är ju så himla duktig och det vore kul att få en bild av hur du ser ut nu! :)

    2012-05-08 | 11:53:46
    Bloggadress: http://kemp.blogg.se/
  • louise säger:

    Före och efterbilder! håller själv på med lchf och står lite still.. hade varit kul med motivation om att det verkligen funkar:)

    2012-05-08 | 14:14:11
  • Anette säger:

    Håller med! Recept och viktresultat. Fortsatt lycka till!!

    2012-05-08 | 15:06:26
  • Amanda säger:

    Jag ska bli duktigare med recept :) Tänkte att jag skulle lägga upp en ny efter bild på mig tillsammans med en gammal bild på mig senare i veckan! Mitt viktresultat kommer på torsdag då jag ska väga mig för första gången sen jag åkte till Spanien. Spännande :)

    2012-05-08 | 21:42:12
    Bloggadress: http://amandaengstromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: