Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Hemma igen

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen efter en underbar resa i Spanien! Jag kom hem i förrgår men jag har varit så trött och slut så jag har låtit bloggen vila lite. Nu tänkte jag att jag ska komma igång med den igen :) försökte blogga ifrån spanien men uppkopplingen ville inte som jag så se blev inte några inlägg där. Ikväll tänkte jag att ja ska berätta lite om min resa samt visa lite bilder.

Till frukost imorse blev det två finncrisp med Philadelphia ost, ost, gurka samt tomat.

Kommentarer

  • ina säger:

    Härlig blogg! verkligen något att läsa för att hålla motivationen på topp :) Har du ätit såhär lite som typ 1 avocado till lunch sedan start?

    2012-05-02 | 15:56:57
  • Anonym säger:

    Härligt välkommen hem :)

    2012-05-02 | 17:50:17
  • Amanda säger:

    Tack så jätte mycket :D



    Ina: Tack för att du gillar bloggen! Ja, oftast äter jag så lite till lunch. Jag brukar äta en stadig frukost, lite lunch och en stadig middag. Har upptäckt att det funkar bra :)

    2012-05-02 | 21:43:08
    Bloggadress: http://amandaengstromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: