Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Fredag 25 maj

Kategori: Allmänt

Vilken dag! Så fint väder och humöret är på topp :) Hoppas ni har humöret på topp ni också! Började dagen med att hälsa på min vän Fannys kontor på morgonen innan jag skulle sticka till jobbet. Fick lite kaffe av henne sådär på morgon kvisten :)

Idag har jag en del att göra, ska träffa vännen Angelica, hennes barn och syrran på stan. Vi ska uträtta lite ärenden osv. Efter ska jag hälsa på min farmor tänkte jag. Så skönt med en ledig helg :) va har no för planer idag?

Kram <3

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Ja visst är det underbart väder. Jag och en kollega käkade en varsin sallad ute på lunchen idag. När jag kommer hem ska jag LCHF-baka lite. Blir kärleksmums och nåt bröd. Bra att ha i frysen. Sen ska jag sätta fart och måla lite hemma :) Trevlig fredag kram

    2012-05-25 | 12:35:23

Kommentera inlägget här: