Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Ett sätt att varva ned...

Kategori: Uncategorized

Sån skön kväll! Bara lugna puckar framför en film. Nu har jag dragit mig vidare till sängen för en bra bok! Jag har blivit en riktig bok mal igen, va det en gång i tiden då jag läste i massor men det har liksom avtagit med åren tror jag. Hade en väldigt hektisk studietid på gymnasiet då man inte läste något annat än alla skolböcker för de var de ända man hann med. Men nu pluggar jag inte i dagsläget så då kan man börja njuta av den egna tiden och läsa lite böcker! Jag känner att läsa böcker får mig att kunna koppla efter en hektisk jobb dag. Det har ju blivit en hel del LCHF böcker på sistondet, men nu läser jag mest memoarer och självbiografier :) Sambon är den största Vikman jag någonsin träffat! Han har massor med böcker och drömmer om ett helt bibliotek haha. Den flesta böcker han läser är en halv dm tjocka och är bara på engelska! Han har givit mig massor med boktips, mest fantasy vilket jag aldrig läst mycket av.

Brukar ni läsa böcker? Ni kanske har några bra tips?

Kram på er och sov gott <3

Kommentarer

  • Petra säger:

    Böcker är livet :)

    Om du gillar deckare är ett tips Jo Nesbø's böcker eller Dennis Lehane spännande och välskrivna.

    //Sol

    2012-05-17 | 12:52:59
    Bloggadress: http://bigbigsister.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: