Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Söndag 2012-03-18

Kategori: LCHF recept

God morgon allihopa! Vaknade för en stund sen och var ganska trött. Katterna väckte mig :)

Vi var på en lugn filmkväll hemma hos en vän jag och sambon.

Idag ska jag åka och hälsa på min farmor och farfar som bor ca 2 mil härifrån. Tänkte även tvätta bilen hemma hos dem då min är extremt skitig!

Så här såg min frukost ut nu, kaffe med grädde och mina ägg speciale ;) stekta ägg med riven ost och skinka på! Prova för de är kanon gott.

Kommentarer

  • emelie säger:

    Hej! Hittade din blogg på katrins blogg :) Jag har precis också börjat på Lchf eller egentligen börjar jag imorgon men ska har tjuvstartat lite! Jag vet inte hur mycket jag väger för har inte vägt mig på år.. men skulle vilja gå ner ca 10 kg. Hur lång tid tog det för dig att gå ner 10 kg? hur många ggr tränar du i veckan? Inspirerande blogg du har! Kram

    2012-03-18 | 13:06:52
    Bloggadress: http://emmettttt.blogg.se/
  • Emelie säger:

    Här hittar du min blogg!

    2012-03-18 | 13:08:01
    Bloggadress: http://emmetttt.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Hej Emelie!



    Jag tränar mellan 3-4ggr i veckan där jag varierar träningen. Det tog mig knappt 1 månad att gå ned 10 kg, tror de var 5 februari som jag hade gått ned 10,5kg och jag började med LCHF den 1 januari :) Tack så mkt för att du tycker att bloggen är inspirerande, ska läsa din också. Kram från Amanda

    2012-03-18 | 15:57:50
    Bloggadress: http://amandaengstromsliv.blogg.se/amanda
  • Johanna säger:

    Det såg gott ut! Ska testa. Härlig blogg du har Amanda. Och stort grattis till dina framsteg!

    2012-03-19 | 12:41:48
    Bloggadress: http://johannaslchf.wordpress.com
  • rebecka säger:

    fuskade du nånting alls under denmånaden som du gick ner nästan 10 kilo, eller körde du strikt LCHF hela månaden ? har också ca 10 kg att gå ner, men de blir lite fusk här ibland..

    2012-04-06 | 22:27:09
  • Amanda säger:

    Hej Rebecka!



    Jag har faktiskt inte fuskat en enda gång, eller jo på min morfars begravning åt jag lite smörgåstårta men detta är det enda. Jag har varit så motiverad och noga så jag har inte fuskat :)



    Försök att inte fuska :) Vet att det är lättare sagt än gjort.



    Kram // Amanda

    2012-04-06 | 22:40:38
    Bloggadress: http://amandaengstromsliv.blogg.se/amanda
  • rebecka säger:

    Jo, de är inte alltid så lätt. Igår blev de lite väl mycke påskgodis, men från idag är det dags igen. Ja måste bli mera noga så kanske de går bättre med viktnedgången här också :)

    2012-04-07 | 09:34:39

Kommentera inlägget här: