Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Love Loka!

Kategori: LCHF recept

Jag är så sugen på något! Min vecka håller på att ta över allt, köpte en Loka med smak av smultron och citron, har druckit upp nästan hela flaskan på mindre än 2 timmar! Så gör jag för att hålla allt i sin ordning.

Jag har vägning och mätning av midjan imorgon, hoppas på bättre resultat än vad jag fick förra veckan. Hoppas att jag kan nå mitt mål tills jag åker till spanien om ca 3 veckor. Ingenting är omöjligt, eller hur? ;)

Kommentarer

  • Christel säger:

    Till frukost idag blev det din smoothie med ägg. Mycket god. Blev samma till lunch med dina ägg med ost och skinka på, mycket gott det med! Tack för massa bra recept!

    2012-03-29 | 12:09:35
  • Christel säger:

    Till frukost idag blev det din smoothie med ägg. Mycket god! Blev samma till lunch tillsammans med dina ägg med ost och skinka. Väldigt gott det med. Tack för massa bra recept.

    2012-03-29 | 12:11:13

Kommentera inlägget här: