Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Jaha nu är man en bloggare igen..

Kategori: Allmänt

Yes! Amanda Engström har börjat blogga igen, gjorde de nämligen i nästan 1,5 år tidigare men jag lade ner den bloggen för att jag tröttnade och för att jag ansåg att de var värdelöst att lägga ned sitt liv på att skriva.

Men nu har jag helt ändrat mig och jag tror faktiskt att jag gillar att få skriva av mig ibland :) Mitt liv har ändrats en hel del sen jag bloggade sist, jag har börjat leva helt enkelt haha. I mitt liv ingår bla. min nya livsstil LCHF, de har ändrat allt i min vardag totalt kan jag lova och jag antar att mycket i denna blogg kommer att handla om det och min helt otroliga resa med LCHF.

Jag ska försöka fixa till denna blogg så att den ser lite normal ut samt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: