Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

God morgon !

Kategori: LCHF recept

Sitter och dricker min helt underbara morgon smoohie i LCHF style :) här kommer receptet på den:

1 ägg
1 dl grädde
1 dl röd mjölk
1 dl hallon/blåbär

Sen mixas allt ihop :)

Denna smoohie innehåller lite fler kolhydrater så om man vill gå ned i vikt som jag vill så bör man se över resten av sitt kolhydrats intag under dagen. I dag var det väg och mät dag som det alltid är på torsdagar. Jag har gått ned hela 1,2kg sedan förra veckan, är så glad! Vågen står nu på 63,6 kg :) alltså ca 6 kg kvar till min målvikt.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hur länge håller du dig mätt på den? :)

    2012-03-15 | 12:21:20
  • Anonym säger:

    Jag håller mig faktiskt mätt på den till strax efter lunch! Så den är kanon.

    2012-03-15 | 19:29:35

Kommentera inlägget här: