Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

En solig vårdag

Kategori: Allmänt

Sitter i solen på min balkong och dricker polka gris te :) smakar precis som polka grisar!

Sitter och funderar på vad jag ska laga för god middag ikväll men jag kommer inte på något bra. Har ni några bra tips?

Sen funderar jag på va jag ska baka ikväll, lovade ju att jag skulle svänga ihop något smarrigt recept att lägga upp här på bloggen :)

Kom med tips och idéer angående middag och vd ni vill att jag ska baka :) just ja det blev en lång PW i solen idag, ett måste i det här vädret. Hoppas ni njuter lika mycket som jag!

Kommentarer

  • Christel säger:

    Chokladbollar eller muffins! :-) Skulle uppskattas. Ny på din blogg men väldigt inspirerad, älskar att du skriver ut recept!

    2012-03-24 | 14:31:16
  • Amanda säger:

    Tack så mycket :) ja de är så otroligt roligt att få nya recept!

    2012-03-24 | 14:56:01
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: