Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

En solig dag med kondition

Kategori: Träning

Blev ingen styrketräning idag, jag valde istället att ta en PW (powerwalk) på 3,5km :) Det har varit ett helt underbart väder här i min lilla silverstad Sala! Så jag och sambon var bara tvungna att gå ut istället, vi passade på att gå förbi svärföräldrarna också när vi ändå var ute på vår runda.

Brödet jag pratade om igår, de är inne i ugnen nu och jag väntar med spänning på hur det ska bli! Jag lägger ut receptet här på bloggen när det är klart så att jag kan få med några fina bilder också.

Kommentarer

  • Tarina säger:

    Inspirerande blogg! Jag har ätit LCHF tidigare och minskat i vikt. Gick sedan tillbaka till kolhydrater och gick upp. Nu har jag samma utgångsläge som du när du började i januari.



    Är lite intresserad utav hur du åt i början och hur du tränat/inte tränat:)



    Nu hoppas jag att jag kan bli lika duktig som du!



    Keep up the good work!

    2012-03-21 | 21:04:41
  • Amanda säger:

    Hej Tarina!



    Jag ska skriva ett blogg inlägg imorgon om hur jag gjorde för att lyckas med min LCHF i början :) Angående kost samt träning. Kom jätte gärna hit och kika då!



    Självklart kan du bli lika duktig som jag!



    Kram // Amanda

    2012-03-21 | 21:17:32
    Bloggadress: http://amandaengstromsliv.blogg.se/amanda
  • Tarina säger:

    Självklart, du har blivit ett "app" på min telefon:)

    2012-03-21 | 21:31:38
  • Amanda säger:

    Va roligt :) Du ska få ett bra inlägg av mig imorgon!

    2012-03-21 | 21:55:56
    Bloggadress: http://amandaengstromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: