Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Dålig uppdatering

Kategori: Allmänt

Ursäkta för dålig uppdatering de senaste dagarna. Har varit helt död pga. förkylningen, så jag har mest gömt mig haha. Idag blev det gårdagens fläskgryta till lunch, sen var jag och sambon på ett pizzahak för lite middag :) Min middag bestod av en blandsallat av: ost, fetaost, avokado, räkor, kräftor och en massa dressing! Det går alltså att hitta käk på en pizzeria för oss LCHF:are med :) Annars kan man ju beställa en kebab utan en massa pommes.

Kommentarer

  • R säger:

    Min pappa äger en pizzeria och käkar där jätteofta. Så enkelt att köra lchf där så det är ju skitnice! Typ pizza, kan man ju ba äta allt gott på! Och ingen av salladerna innehåller pasta och såserna innehåller inte socker så när man har problem om man är i en ny stad t.ex och hitta någonstans att äta, ja då funkar alltid pizzeriorna hihi.. :D

    2012-03-27 | 22:28:12
  • Camilla säger:

    Jag åt en kebabsallad igår :D

    2012-03-28 | 08:37:09
    Bloggadress: http://linewoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: