Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Nu är jag tillbaka :)

Kategori: Uncategorized

Hej allihopa! Hoppas ni har haft det kanon sen vi hördes sist! Jag har haft det helt underbart uppe vid våran lilla stuga, dock har det regnat lite men jag är inte deppig för det utan det har varit en bra semester iaf :) Vi har fiskat, åkt på djur safari i skogen, grillar och bara njutit av lugnet. Fisken vi fick, rökte vi i pappas hemma gjorda fiskrök och gud så gott det blev! Det har inte varit något problem alls att följa LCHF däruppe då vi som sagt gillat kött varje dag, rökt fisk, ätit goda såser och sallader. Ska ge er några bilder ifrån resan sen.

Nu tog jag en kopp kaffe till frukost, hade ingen grädde så det blev utan idag :)

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Välkommen tillbaks. Låter som ni haft det jättemysigt.



    Kram Susanne

    2012-06-07 | 12:08:09

Kommentera inlägget här: