Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Mer motivation

Kategori: Motivation

Det är många som mailar mig och kommenterar här på bloggen om att de inte riktigt får de resultat de vill av LCHF osv. De har svårt att gå ned i vikt så fort som de vill. Många vill ju på raket fart gå ned eftersom bikini säsongen är här :) För mig har det handlat om fokus och en del uppoffringar för att komma så här långt. Jag har funderat 1 gång och yttligare en gång till innan jag stoppar något i munnen, visst jag tjatar omsatt tänka men man måste ställa om sitt tanke sätt! För är man inte motiverad och fokuserad så kan det bli svårt att nå resultat. Tro mig, jag har haft ett helt annat tanke sätt tidigare och jag har stött på säkert 1000 olika frestelser på min väg hit! Men jag har bestämt mig och jag var grymt envis :) Ibland kan man behöva pressa sig själv lite för att kunna ändra på sina dåliga vanor. Var alltid positiv, är du negativ så kommer du ingen vart med sig själv. Sen så är ju inte LCHF endast en metod att gå ned i vikt med, det är en livsstil som man mår riktigt bra av.

Om ni har frågor eller funderingar så hjälper jag er läsare gärna :) Det är så roligt att kunna få göra något bra för er och att ni kan få nå samma resultat som jag har gjort <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: