Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Måndag 18 juni

Kategori: Allmänt

Fortfarande problem med appen och MMS tjänsten som blogg.se har. Hoppas de löser sig snart! Denna vecka är ganska fullspäckad måste jag säga, har massor att göra varje dag som kommer fram till midsommar! Sen gick våran frys sönder i natt, fick i panik ringa bostadsbolaget så de fick komma snabbt och fixa en ny frys till oss. Vi har nämligen älgkött för några tusen i frysen och de vore inte roligtoch allt det blev förstört. Smsade sambon och han sa att de hade kommit och fixat det nu :) 

Periodiska fastan fortsätter! Hoppas på att kunna nå mitt mål tills på torsdag då jag väger och mäter mig runt midjan. Men de ska jag nog klara ;) Tänkte att jag ska lägga upp en tabell ikväll på hurmag har gått ned ifrån start så får ni se hur allt gått till. De var några dom önskade det här i bloggen :) Hörs senare så får ni ha det så bra så länge.

Kram // Amanda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: