Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Målet är nått!!

Kategori: Min historia

Nu har jag efter ca 6 månader gått i mål! Med en startvikt på 77kg den 1 januari 2012 och ett midjemått på 100cm! Nu har jag minskat 38 cm  i midjan och gått ned 20,2kg, min vikt är nu 56,8kg och midjemåttet är på 72 cm. Jag har nått mitt nått mitt mål på 57kg plus lite till, nu är jag nöjd och vill inte gå ned något mer i vikt :) De är en obeskrivlig känsla, jag har väntat på den här dagen länge nu och jag är så glad! 
 
Många har frågat mig om jag ska fortsätta med LCHF efter att jag har nått mitt mål och naturligtvis ska jag det! LCHF är inte bara ett sätt att gå ned i vikt för mig, utan det är också en livsstil som jag mår otroligt bra av!! Min mage krånglar aldrig längre, all min kroppssvullnad (vätska) är borta, jag är mkt gladare mm. Allt detta vill inte jag sätta på spel igen. Mitt liv har förändrats till det bättre och jag äter godare, nyttigare och mer naturlig mat än någonsin! Varför gå tillbaka till ett osunt liv? 
 
Jag kommer att fortsätta att blogga om mitt liv och LCHF, vill ju att ni ska få se hur det är att leva med LCHF efter att man nått sitt mål :) För och efter bilder publiceras på lördag.
 
Glad midsommar allihopa <3 

Kommentarer

  • Mulari säger:

    Va roligt för dig :) Riktigt duktigt gjort!

    2012-06-22 | 09:41:41
    Bloggadress: http://Mulari.blogg.se
  • Linna säger:

    Stående ovationer! Häftigt! Själv fick jag ju sluta med viktnedgången pga graviditet men om ett år eller så blir det ju dags att försöka gå ned. Du är MYCKET inspirerande! Köp dig nu riktigt snygga sommarkläder och var STOLT över dig själv :)

    2012-06-22 | 13:22:02
    Bloggadress: http://linnaoliten.wordpress.com
  • Natalie säger:

    Ett stort grattis :-) duktig du har varit.
    /Natalie

    2012-06-23 | 06:10:04
    Bloggadress: http://nataliesdagar.blogg.se
  • Anna säger:

    Grattis!!! Fasiken va duktig du har varit, ha det så bra nu i sommar o njut på stranden ;)! Kramar Anna

    2012-06-23 | 10:43:07
  • Rebecca säger:

    Åååh, stort grattis till dig!! :D

    2012-06-23 | 11:17:06
  • Monicas Mat säger:

    Supergrattis!!

    2012-06-23 | 11:25:50
    Bloggadress: http://monicasockerfritt.blogspot.se
  • Amanda säger:

    Tack så jätte mycket för alla kommentarer! Det är så otroligt stort det här :) Och alla som kämpar, klart ni kommer att lyckas med samma resultat på viktnedgång och hälsa som jag har gjort!! Kramar

    2012-06-25 | 11:34:43
    Bloggadress: http://www.amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Sussie säger:

    GRATTIS VA DU ÄR BRA!!!

    2012-06-26 | 11:08:32
  • Anonym säger:

    Stort grattis!
    Själv har jag varit på resa och ätit allt möjligt jag inte brukar och magen är riktigt upprorisk nu. Ska bli skönt att komma hem till rutinerna igen :)

    2012-06-26 | 19:33:48

Kommentera inlägget här: