Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Fortfarande problem med bloggen!

Kategori: Allmänt

Det är fortfarande problem med bloggen och jg är lite små sur på blogg.se som har en app som inte fungerar! Skrev ett långt inlägg förut, tror ni att jag kunde publicera det? Nej :( hoppas att allt börjar funka snart. Jag använder ju deras app på min iPhone för att kunna uppdatera ofta med bilder osv.

Aja. Ikväll ska jag och min kära vän Angelica ha lite fredagsmys med ev. lite LCHF bak och ett gott glas vin! Får se om vi också kanske ska titta på Sverige-England matchen i fotboll också :) Först ska jag möta uppwebben vid affären, sen ska jag och hon ta en lång powerwalk i solen. Jag har jobbat två helger i rad nu så de ska bli så skönt att få njuta av lite ledighet! Vad ska ni göra denna fredags kväll? 

Kram <3

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    Hej. Tänkte fråga att när du kör periodisk fasta och bara dricker kaffe med grädde på morgonen, hur mycket grädde sätter du i kaffet ?
    och känner du alls av nån hunger innan det blir lunch ?
    Det tar ju säkert ett tag innan kroppen vänjer sig vid det också, men jag hade liksom lite tänkt prova på det :)

    Svar: Ja jg dricker bara te eller kaffe med en skvätt grädde i (alltså inte så mkt) på morgonen när jag kör fasta. De är precis som du säger, man vänjer sig efter ett tag med att inte äta på morgonen :)
    Kontakt

    2012-06-16 | 08:40:03

Kommentera inlägget här: