Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

En liten semester

Kategori: Uncategorized

Är nu på jobbet och dricker en kopp citron te. Tänkte jag skulle berätta lite mer om vart jag ska imorgon för er. Min familj har en stuga uppe i Härjedalen i en liten by som heter Glöte. Glöte ligger ungefär 5 mil ifrån Sveg och ca 1 mil ifrån Lofsdalen som säkert många av er känner till :) Det är jag, min sambo, min syster, hennes pojkvän och en vän till oss som ska åka dit på en liten semester i några dagar. Vi ska fiska, grilla och bara njuta av lugnet! Jag bara älskar vår stuga som för övrigt är en gammal fäbovall, naturen och folket där uppe! Jag har inte varit där på ett bra tag nu och de ska bli så roligt. De som är lite tråkigare är att jag ska köra i ca 6-7 timmar haha. Men de är helt klart värt det. På vägen till stugan ska vi käka på den kända grillen "Lappens" i Hedemora, där blir det nog en hamburgare utan bröd med en massa ost, bacon, dressing och sallad. Nam :)

Kommentarer

  • Anette säger:

    Mysigt det låter! Hoppas på sol till er! / Anette

    2012-06-03 | 08:58:21

Kommentera inlägget här: