Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Äntligen kan jag hitta nya kläder!

Kategori: Allmänt

Kom precis hem ifrån stan där jag träffade Angelica. Vi strosade runt lite i affärer, jag köpte lite nya sommar strumpor och lite underkläder idag ( då alla mina underkläder är för stora nu!!) Är inte det lite konstigt? Till och med mina trosor är för stora haha. Bh storleken har minskat drastiskt på mig, hade en 95 E kupa förut, nu har jag en 75 C och jag är så glad! Det är inte roligt med stora bröst, de är super svårt att hitta fina BH:n samt fina linnen. Men nu är det så roligt att man äntligen kan hitta fina kläder i sin storlek!

Titta vem som blev kanon glad så fort matte kom hem :) Min huskatt Angus, min lilla älskling <3 Haha, jag har varit borta i ca 1,5 timme och han har redan massor att berätta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: