Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Torsdag 19 juli

Kategori: Allmänt

Hej! Vaknade upp och kände mig riktigt utvilad och de är så skönt! Har inte varit riktigt utvilad på ett tag. Blev en frukost beståendes av 2 dl fil, några hackade hasselnötter, mandlar och lite solroskärnor + några jordgubbar. Med kanel på också. En riktigt lyxig sommar frukost enligt min mening :) Idag har jag och Alex lite att göra, vi ska börja packa inför våran resa till vår stuga i Härjedalen imorgon. Vi ska också åka och handla det vi ska ha med oss i matväg. Skönt att ha allt gjort så det bara är att åka imorgon när ja kommer hem ifrån jobbet. De ska bli helt underbart att få en liten mini semester så här mitt upp i allt jobb tillsammans med honom. Vi hinner inte göra så mkt som vi vill tillsammans den här sommaren då jag har valt att inte ha någon semester. Vi firar även 7 år ihop och 6 år som förlovad på måndag den 23 juli :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: