Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Torsdag 12 juli

Kategori: Allmänt

Hej på er! Solen kikar fram idag, så mysigt! Jobbade kväll/natt igår så jag kom hem vid ca kl:00.30 och jag hade jätte svårt att sova pga. de klibbiga vädret! De blir så varmt och kvavt i sovrummet, sen så ligger mina älskade pälsbollar och sover på mig hela natten vilket inte gör saken bättre haha. Jag har inte vägt mig sen jag nådde mitt mål den 21 juni, har inte brytt mig om vågen då jag känner att jag inte behöver gå ned något mer. Men idag tänkte jag för skojs skulle väga mig och jag vägde 56,8kg! Jag har inte gjort något för att gå ned något mer, jag har njutit av färska hallon/jordgubbar med vispad grädde och ätit lite LCHF godis som jag bakat. Men ändå har jag gått ned i vikt? Aja jag har ju inte rasat så det gör inte så mkt :) Ni får en bild av nu och min lilla luddboll Angus, en buse som kommer ifrån Härjedalen där vi har stugan :)

Kommentarer

  • Lena säger:

    Hej! Jag bara undrar på en sak, unnade du dej aldrig sån glass el andra lchf kakor och sånt medan du gick ner i vikt? Jag trodde nämligen att det var ok att äta sånt och fortfarande gå ner i vikt? Men då måste jag kanske sluta med sånt oxå då så går det kanske lite fortare ;)! Eller vad tror du? Har du provat kolhydrat blockerare förresten? Funkar det? Kram Lena

    2012-07-12 | 19:48:59
  • Amanda säger:

    Hej Lena! Jag unnade mig det lite då och då såsom ca 2 ggr i veckan. Jag åt det inte så ofta just för att få så bra resultat på vikt nedgången så som möjligt. Men visst år jag det, men dock inte allt för ofta :) Jag har aldrig provat dessa piller som blockerar upptaget av kolhydrater så jag vet inte om de funkar. Kran!

    2012-07-12 | 21:26:05
    Bloggadress: http://www.amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: