Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Tisdag 17 juli

Kategori: Allmänt

Hej! Vaknade av att jag mådde illa i morse och det måste vara av antibiotikan, för jag är svullen kring magen med! Jag har ju fortsatt att köra periodisk fasta även fast jag nått mitt mål, anledningen till det är för att jag mår bra av det och att de passar min vardag. Jag kör det under veckodagarna men ej under helgerna. Men nu när jag äter medicin så funkar det inte pga illamående och att jag måste äta något i samband med medicinen. Idag är jag äntligen ledig ifrån mina kvällspass, dock jobbar jag dag. Tänkte gå och hälsa på min kära vän Angelica samt min syster kommer också :) Har ni semester gott folk?

Kommentarer

  • maya säger:

    Hej, tack för ditt svar:)Krya på dig :)

    2012-07-18 | 12:35:09

Kommentera inlägget här: