Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

För - och efter bilder!

Kategori: Min historia

Som ni vet så startade jag med LCHF den 1 januari i år och den 21 juni hade jag nått mitt mål! Jag vägde 77kg till min 163 cm långa kropp och hade ett midjemått på 100 cm. Mitt mål var att jag skulle gå ned till 57 kg, alltså 20 kg på ca ett halvår. Idag väger jag 57kg och har ett midjemått på 71 cm :) Så nu ska ni äntligen få se för - och efterbilder på mig!
 
Amanda Before
 
 
Amanda After
 
 

Ursäkta röran bakom mig i två av bilderna, vi håller på att pyssla med våran nya lägenhet :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jädrar vilken skillnad!! söt var du ju iof redan innan,men nu är du ju skitsnygg! Helt otroligt vad 20kg kan göra skillnad. superduktig är du ju med som genomfört detta på ett halvår.

    2012-07-11 | 18:21:10
  • Lena säger:

    Så imponerad!!! Du är så duktig!! Jag önskade att det gick lika fort för mej ;)! Jag vägde 65 kg i maj och väger nu 61 kg, är 167 cm lång men mitt problem är magen, blir inte kvitt den! Har du några tips :)?

    2012-07-11 | 20:28:16
  • Amanda säger:

    Hej Lena! Du har ju gjort kanon resultat ändå! Om du menar att bli av med fettet kring magen så är det som du kanske redan vet väldigt svårt att punkt förbränna på våra kroppar. Jag jag också lite mage kvar och eftersom vi är kvinnor så är det ju lite svårt att bli av med magen helt. Det krävs extrem fysisk träning för det :)

    Kram/ amanda

    2012-07-11 | 20:59:23
    Bloggadress: http://www.amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Lena säger:

    Jag fick barn för ett år sen oxå så magen är ännu värre nu.. Hänger liksom mer längst ner.. Är väl kanske löpning som måste till.. Uuuu så tråkigt ;)

    2012-07-11 | 21:17:26
  • Anna säger:

    Galet snyggt! Mycket imponerande. Jag la oxå om kosten jan -12 och har minskat från ca 80 kg till 71 (170 cm).

    Fick barn i maj -11 och ja, magen finns kvar :) Men nu när fettet minskat ordentligt så har även "påsmagen" och bristningar från graviditet minskat rejält :)

    Tänkte först skrivit "kämpa på", men med tanke på att du hållit på lika länge som jag så kämpar du säkert inte heller så mycket. Man äter gott och mår gott.

    Jaja, en hel utläggning blev det. Superbra jobbat var ju allt jag skulle säga egentligen!

    2012-07-11 | 22:28:43
  • Pauline säger:

    Grymt bra jobbat!!!

    Jag är lika lång som du och väger 76,8 så jag startar med samma utgångsläge.

    Kan inte du lägga upp Förslag på exakt det du åt under en dag så att man kan följa samma plan (med samma resultat i slutändan om man har tur?)

    2012-07-12 | 08:02:55
  • Lee säger:

    Hi amends , it's me lee.i really want to lose weight and I read ur story but u cnt find ur eating plan .could u send me plz .thnx

    2012-12-28 | 19:53:33

Kommentera inlägget här: