Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Trist med att gå ned i vikt

Kategori: Allmänt

Jag är helt överlycklig att jag äntligen har gått ned i vikt! Hur glad som helst :) Men det finns en trist sak med att gå ned i vikt och det är att precis allt i ens garderob är för stort! Allt jag har i garderoben nu ser ut som en hösäck på mig, förutom mina skinny jeans såklart. Visst man kan gå och köpa nytt, men det känns ganska dumt eftersom jag ska gå ned yttligare i vikt och det nya jag kommer att köpa kommer jag heller inte kunna ha. Köpte två nya BH:ar för ca 1 månad sedan och dem kan jag inte ha längre. Så de här med att köpa nya kläder är väldigt onödigt. Får nöja mig med oversize tröjor och leggings ett tag till antar jag ;)

Naturligtvis ska jag inte klaga, men jag var bara tvungen att upplysa om att jag får in 1 och 1 halv Amanda i mina gamla byxor haha!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    När mina kläder sitter löst så köper jag jeans på H&M för 99 kr, så använder man dem tills även de blir alldeles för stora, och så köper man nya igen. Inte så fasligt dyrt!

    2012-04-20 | 12:54:24

Kommentera inlägget här: