Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Torsdag 12 april

Kategori: Motivation

Här har det hänt grejjer kan jag säga! Mitt midjemått har tagit ett skutt och minskat med hela 4 cm!!!!! De är inte illa :) sen har jag gått ned till 61,8, alltså har jag tappat ungefär 0,7kg denna vecka. Undrar om det är fastan som har hjälpt denna vecka? För mig och min viktnedgång så är det inte ovanligt att jag gått ned mellan 0,5-2kg på en vecka, dock har mitt midjemått stått stilla ett tag och vägrat att flytta dig särskilt mycket. Jag har 4,8kg kvar till min målvikt, så målet är inte långt borta. Jag planerar att fortsätta min fasta ett tag till, de har inte varit några större problem att fasta så då kan jag lika gärna göra det några dagar med.

Har bi några speciella väg och mätdagar i veckan/månaden?

Kommentarer

  • Vipan säger:

    Stort grattis!

    2012-04-12 | 17:53:34

Kommentera inlägget här: