Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Söndag 22 april

Kategori: Uncategorized

Hej hopp!

Allt väl med er? Jag är trött och lite sliten då jag slutade jobba kl:03.00 inatt och är tillbaka på jobbet nu vid kl:11.00 igen. Så är det ibland :)

Idag står det en hel del på schemat! Först ska jag käka taco middag med syrran och hennes pojkvän när jag kommer hem efter jobbet. Sen ska jag på filmkväll hemma hos min underbara vän Angelica :) Måste packa det sista inför Spanien resan imorgon, sen ska ju mina katter iväg till min kompis och bo där tills jag kommer hem. Så till dem måste jag också packa.

Idag är det också sista dagen på min fasta tills jag kommer hem, ska väga och mäta mig så får vi se om det hänt något sen i torsdags ;)

Visar en bild på mig, ser ni mins eksem? Jag har haft på mig ett halsband som inte är av äkta silver och jag reagerade direkt på det! Jag är röd runt hela halsen och de kliar så att jag håller på att bli galen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: