Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Påskmiddag

Kategori: Allmänt

Hej! Detta inlägget skulle varit publicerat igår eftermiddag, men de tär något fel på min "blogg app" till min iPhone och jag håller på att bli galen på den!!! För man sitter där och skriver ett helt inlägg, lägger till bilder osv. och sen kan du inte publicera detta?! Aja, nu ska jag publicera det iaf via min laptop.

Igår åkta jag och min syster till släkten för att fira lite påsk och äta en god påskmiddag tillsammans. Vi hade ju som jag berättade ett litet knytis där alla bidrog med något till middagen, jag gjorde köttbullar och min syster gjorde en räkpaj. Innan middagen gick jag, syrran, min kusin Jenny och hennes lilla dotter ut på en powerwalk på ca 6 km! Kände verkligen att det brände i låren och rumpan ;) De var så skönt att få röra på sig då jag inte varit så aktiv med det på några dagar. Sen åt vi allihopa en kanon god påskmiddag, allt var så gott! Min andra kusin går också på LCHF, hon hade med sig finncrisp och påskmust light som jag smakade ett glas av. Jag unnade mig ett glas av det nu när det var påsk för att jag brukar aldrig dricka light läsk annars, sen unnade jag mig faktiskt två sillbitar också :)

Här komer lite bilder ifrån min påsk:

image description

Skinka, mmm.

image description

Mina LCHF köttbullar

 

image description

Ägghalvor, med rom och laxröra.
image description
Hela vårat påskbord
image description
Så här såg min tallrik ut!
image description
Min efterrätt: Blåbär med vispgrädde! Alla andra åt fruitcoctail.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: