Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Onsdag 18 April

Kategori: Allmänt

Morrn Morrn gott folk! Sitter och kollar igenom lite mail och dricker mitt morgon te med grädde i (som vanligt.) Har lite ont i halsen coh sen är jag trött. Det har varit så hektiskt hittills i veckan och det ska fortsätta. Denna dag kommer att vara likadan den med. Först jobb, sen lite ärenden och sen ska jag köra sambon till en tattuerare. Men, men man har ju semester nästa vecka :)

Ni får ursäkta att det varit lite fattigt med recept hittills denna vecka, jag har ätit mycket som är liknande de recept jag redan lagt ut och det är alltid enklast så! LCHF ska vara enkelt och inte en massa krusiduller! Jag äter ganska ofta samma sak just för att jag inte vill fokusera just på maten nu när jag är i slutskedet av att gå ned i vikt. Jag älskar även att variera mina recept och matintag, men ibland är det skönt att inte göra det. Jag antar att det är en del som känner igen sig :)

Hörs senare! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: