Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Lördag 21 april

Kategori: Allmänt

God morgon! Fortfarande skitväder här! Jag som ska cykla till jobbet idag hade jag tänkt, men jag ska cykla iaf då jag inte har tränat på ett tag nu. Så då är cykling helt utmärkt :) De är ändå en bit dit och jag tänkte att jag ska ta avståndet med min iPhone. När jag kommer hem ifrån spanien ska jag ta tag de här med träning igen, jag som var så duktig på det! PW kör jag i princip varje dag så visst tränar jag ju så men jag menar löpning/styrka/kondition. Så fort de blir fint väder ute så ska jag dra fram mina inlines :) längtar!

Vad ska ni göra idag? Som sagt, jag har min jobbar helg i helgen :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    haha, nu har jag hittat dig ;), va duktig du e. Nu ska jag åka o hämta Sandra o sen ska vi simma. Ha en bra helg! Kram Anna

    2012-04-21 | 13:17:53

Kommentera inlägget här: