Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Idag är jag med i Expressen

Kategori: Min historia

Japp, jag är med i Expressen idag och även på framsidan! Jag hade verkligen sett fram emot denna artikel om mig, de har varit fotografer och allt hemma här hos mig. Samt att jag har blivit intervjuad per telefon. Jag berättade samma fantastiska vikt resa för dem som jag har gjort här för er på min blogg. Allt handlar om LCHF, de är de som har gjort att jag gått ned och inte KAFFE som de står i tidningen! Det står nästan inget fakta alls om LCHF, jag berättade precis hur allt fungerade: vad man äter och det man undviker.

Är jätte besviken när de står att kaffet har fått mig att gå ned alla mina kilon! De är bara nonsens, de har ju helt tappat fokus på LCHF i artikeln. Jätte tråkigt!

Aja ni alla vet att detta är pga. LCHF! Kaffe dricker jag ju som jag alltid har gjort och de har inte hjälpt mig på traven vad jag vet. Föresten så dricker jag nästan inget kaffe längre, endast någon gång i veckan. Jag nämnde för henne som intervjuade mig att jag drack kaffe/te på morgonen samt åt frukost. Sen har de omvandlat det till något HELT ANNAT! Sen skriver de att jag har småätit förut vilket jag heller inte gjort.

De var iaf kul att vara med i tidningen! Men nu vet ni i alla fall hur det går till när saker och ting förvrängs, det blir inte alls som man har tänkt eller sagt när det väl kommer ut i tidningen :(

Kram på er

 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Tycker absolut du ska ringa expressen!! De kan inte skriva vad de vill, speciellt inte när det inte ens stämmer

    2012-04-21 | 20:08:45
  • Lars S säger:

    Haha fick mig en chock när jag såg att det var du! :D hehee. tråkigt att dom suger och skriker fel.

    2012-04-21 | 22:04:15
    Bloggadress: http://lsjoberg.blogg.se/
  • Monicas Mat säger:

    Du är jättesnygg på bilderna i alla fall och det är vad de flesta orkar komma ihåg, annars blir det nog alltid fel när det gäller kvällstidningarna, heja dig!



    p.s Kaffe är gott:)

    2012-04-22 | 09:06:04
    Bloggadress: http://monicasockerfritt.blogspot.com/
  • Rebecca säger:

    Haha men jävlar vilka puckon ...!

    2012-04-22 | 09:33:18
  • Vipan säger:

    Aldrig, aldrig vara med i någon artikel utan att ha läst den före tryckning. Synd att LCHF inte kom fram.

    2012-04-22 | 09:45:00
  • Amanda säger:

    Tack så jätte mycket Monica! Jag får nöja med att bilderna var bra haha :) Japp kaffe är gott men att gå ned 15 kg med det är väl att ta i haha!



    Rebecca: instämmer!



    Vipan: jag har läst artikeln innan tryck och det stod absolut inte detta i den :( då den sr ändrats efter att jag läst den!



    Kram på er alla!

    2012-04-22 | 11:07:40
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • Kacklar.nu säger:

    Beklagar hur de behandlade dig =(

    2012-04-25 | 19:22:22
    Bloggadress: http://www.kacklar.nu

Kommentera inlägget här: