Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Fredag 13 April

Kategori: Allmänt

Idag är det fradagen den 13:e och jag försov mig! Hade 10 minuter på mig att klä på mig, mata katter och ta med mig en lunch låda! Puh det gick fort kan jag säga. Detta är dag 6 på fastan, så jag inter min "frukost" kl:12.00 idag. Jag hade tänkt göra uppehåll lördag + söndag med fastan, sen tänkte jag köra på fram tills nästa fredag igen. Men jag tänkte fortfarande undvika att äta efter kl: 20.00 på kvällen, det är ändå inge bra för kroppen att sitta och äta efter den tiden. Vill att min kropp ska ha fokus på att förbränna och inte att jobba med mat vid den tiden.

Va ska ni göra idag? Jag ska jobba, sen blir det lite städ och en powerwalk senare hade jag tänkt.

Kommentarer

  • william säger:

    jobbigt att fösova sig;D men det är en oturs dag;D

    Och säg gärna vad du tycker om mina "Friends or Enemies?" Modell bilder som jag har tagit:D

    2012-04-13 | 09:28:59
    Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/
  • Monicas Mat säger:

    hämta paket på posten och läsa ut en bok, trevlig helg!

    2012-04-13 | 11:46:08
    Bloggadress: http://monicasockerfritt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: