Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Annandag påsk 9/4

Kategori: Uncategorized

Godmorgon världen!

Syrran ringde mig tidigt i morse, hon hade vägarna förbi så hon kom på en kopp kaffe innan hon skulle till jobbet.

Idag är det tredje dagen av min fasta, jag är ju van att äta frukost så min mage kurrar :) Men det ska nog gå finfint att äta vid kl: 12.00 istället. När jag körde lastbil var de som ni vet ingen mat på schemat på hela dagen förens jag kom hem på kvällen. Jag varken hann eller var intresserad av att äta på den tiden då jag var så otroligt stressad. Men nu äter jag alltid 2-3 mål om dagen, även nu under fastan och den enda skillnaden är att jag äter min frukost vid kl:12.00.

Vad ska ni göra idag? Själv ska jag jobba fast det är en röd dag.

Kram / Amanda

Kommentarer

  • Lena säger:

    Jobbar också. Dricker mitt kaffe med grädde och är verkligen nyfiken på hur det går med ditt fastande. Lycka till!

    2012-04-09 | 09:39:07

Kommentera inlägget här: