Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

77kg tung Amanda

Kategori: Min historia

Tänkte jag skulle bjuda på två bilder där jag vägde som mest alltså 77kg! Idag väger jag 61,8kg, började som jagt med LCHF den 1 januari 2012 och jag har minskat hela 24 cm i midajn + 15,2kg sen jag började ;) Det gör otroligt ont i mig att visa dessa bilder för att jag vill inte att någon ska se hur jag såg ut då, men jag känner att jag måste för att kunna bearbeta mig själv i min resa. Som ni ser gömmer jag min kropp i stora kläder, antar att många gör det när man har övervikt?

Bilderna är tagna på en kattutställning i Norge sommaren 2010. Jag ställer ut min Maine coon hona Agricola.



Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hur lång är du? :)

    2012-04-12 | 22:08:46
  • Sussie säger:

    Va du har och är duktig.. Vilket fokus du har på din resa.. Njut av dina resultat. Kram

    2012-04-13 | 08:51:48
  • Amanda säger:

    Jenny: Jag är 163 cm lång :)

    2012-04-13 | 09:09:26
    Bloggadress: http://amandaengstromsliv.blogg.se/amanda
  • Tarina säger:

    Duktig! Har du festat så du har druckit något?

    Tex vin? Och isåfall hur mycket? Vet inte om jag vågar dricka för att det ska förstöra..:P

    2012-04-13 | 16:40:55
    Bloggadress: http://lchflivsforandring.blogg.se/
  • Amanda säger:

    Tarina:



    Jag har festat till det ibland och druckit både vitt och rött vin. Jag har alltid tagit det lugnt när jag gjort det och har väl inte druckit mer än ca 5 glas vid ett sådant tillfälle.



    Kram// Amanda

    2012-04-14 | 14:12:05
    Bloggadress: http://amandaengstromsliv.blogg.se/amanda

Kommentera inlägget här: