Amanda

Mitt livs resa + LCHF :)

Tisdag 22 maj

Kategori: Uncategorized

Vaknade av två kvittrande barn kl:6.30 i morse, de satt och sjöng mamma mia haha! Även fast man var trött så var de helt underbart att se dem le så fort de såg att jag var vaken :) Sen blev det till att göra lite frukost till de små och kaffe åt mig. Tagit med mig av kycklinggratängen till jobbet idag, gott med husmanskost till frukost :)

Idag har vi mycket att göra på schemat! Först jobba, sen har jag och Alex lovad barnen att vi ska ned till den jätte stora lekparken nere på stan idag. Full rulle :) Va har ni planerat idag?

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Ja blir väl att jobba hela dagen och sen iväg och träna lite.

    Den där lekparken är kul, varit där med min son några gånger när han var mindre. Hoppas att ni får det mysigt.



    2012-05-22 | 10:25:24
  • Amanda säger:

    Susanne: kommer du ifrån Sala?

    2012-05-22 | 10:31:58
    Bloggadress: http://amandaengsrromsliv.blogg.se/amanda
  • fanny säger:

    Fin tjej! jobb, PW och avsluta dagen med träning, dubbelpass, pilates & step up!

    2012-05-22 | 10:39:08
    Bloggadress: http://fannyhehe.blogg.se/
  • Susanne säger:

    Jag bor i Västerås men vi åkte till den lekparken mycket förut för att kidsen tyckte det var kul. Sen älskar jag er Interflora i gallerian :)

    Kram Susanne

    2012-05-22 | 15:06:39

Kommentera inlägget här: